Fyll ut kontaktskjema under og vi tar kontakt med deg

Eller ring oss på tlf: 990 18 839

Spørsmål og Svar

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Under finner du de typiske spørsmålene vi har mottatt tidligere. Skulle noe fortsatt være uklart, er det bare å ta kontakt med oss!

Hvordan betaler jeg?

Brudekjoler betales i 2 omganger, der totalbeløpet blir delt i to. Første del betales ved bestilling og resterende ved levering. Ved levering skal restbeløpet være betalt før kjolen utleveres. Vis betalingsbekreftelse. Slik betaler du: Marker betalingen med DITT NAVN – DEL 1 eller DEL 2 til konto nr: 1080 32 30876. Vipps kan også benyttes mot tilleggsgebyr på 2% av salgssummen.

Kan jeg kansellere bestillingen min og endre brudekjoler etter betaling?

24 timer etter at kjøpet er foretatt, kan man ikke avbestille eller gjøre noen endringer av det bestilte produktet. Vennligst bekreft detaljert info som kjole/dress detaljer, farge, størrelse og andre spesielle krav med oss før betalingen blir gjort.

Hvor lang tid bruker dere på å produsere en kjole eller en herredress?

Vanlig leveringstid for skreddersydd herredress er ca 4 uker. Er det hast klarer vi å levere innen 10 dager. Hastegebyr: 700,- Leveringstid på skreddersydde brudekjoler er ca 4-6 mnd Haster det? Klarer vi å levere innen 1 mnd Hastegebyr kjole: 2000,-

Kan dere produsere alle type stiler?

Hos oss finnes det ingen begrensninger. Så lenge du har et bilde av det du ønsker eller noe du har tegnet selv, produsere vi det med glede for deg. Her er det opp til deg og din fantasi.

Kan jeg få rabatt når jeg bestiller flere kjoler/dresser samtidig?

Ja, definitivt! Vennligst kontakt oss med flere detaljer som stiler og mengder, slik at vi kan tilby deg en best mulig pris! Bedrifter er hjertelig velkommen til oss.

Hva er min angrerett/returrett når varen er spesielt laget for deg?

Vi kan ikke refundere hvis det er små endringer fra det opprinnelige bildet. Vi gjør vårt aller beste i å finne mest mulig likt stoff og detaljer ut ifra kundens ønsker. Om du skulle angre deg, vil du miste depositumet som i dette tilfellet er 50% av totalbeløpet. Om kunden skulle fått et feil produkt, retter vi straks opp i dette. Om du som kunde av en eller annen grunn skulle gått opp eller ned i vekt, må du selv stå til ansvar for dette og ekstra kostnad ved justering vil påløpe.. Angreretten gjelder ikke for skreddersøm. Alle kunder skal lese igjennom kjøpskontrakten og signere denne før produksjonene blir satt i gang.